keskiviikko 9. toukokuuta 2012

haastetaan pöllöt leikkimään


Sara haastoi minut kertomaan seitsemän faktaa itsestäni1. Nominate 15 fellow bloggers / Nimeä 15 bloggaajaa. 2. Inform the bloggers of their nominations / Ilmoita heidän nimeemisistään heidän blogissaan.3. Share 7 random facts about yourself / Jaa 7 faktaa itsestäsi. 4. Thank the blogger who nominated you / Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut. 5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post / Lisää Versatie Blogger Award kuva blogipostaukseen.


01. Olen viikonloppuisin karkkikani. Rakastan irtokarkkeja ja suklaata, mutta en voi sietää vadelmamarmeladisydämiä, alkoholikarkkeja, salmiakkia, enkä kaikkia pähkinäisiä karkkeja.

02. Pidän leipomisesta ja kokkaamisesta, mutten syö omia tekeleitäni jostain kumman syystä. 



03. Olen dieettikolan suurikuluttaja!



04. Minun hiusteniväri on vahdellut monesti. On ollut sinistä, pinkkiä, turkoosia, punaista, vihreää, mustaa, blondia, ruskeaa...


05. Olin vielä viime vuonna ylipainoinen (random).

06. En voi sietää perussalolaisia (ES-jonneja). Tuntuu, että Salo ei olisi mun kotikaupunki, vaan Itä-Suomi tuntuu jotenkin vain kotoisammalta.

07. Olisin saanut siirtyä suoraan eskarista tokalle luokalle, sillä osasin jo kaikki ekaluokan asiat. En kuitenkaan siirtynyt. 

Haastan kaikki, jotka tätä haastetta eivät vielä ole tätä saaneet (kuvat weheartit).


Päivän biisi

1 kommentti: