sunnuntai 6. toukokuuta 2012

valkoisen kanin siniset häät

Viikonloppuni oli aivan täynnä kirkkoa ja rippikoulua! Eipä ole ihmekään, sillä vaellusripariin Lapin Pyhätunturilla on alle kuukausi aikaa. Alkaa jo pikkuhiljaa jännittää :3 Riparipassin saan juuri tänään täyteen. Perjantaina piti mennä Marianan kanssa gospelbailaan tanssimaan, mutta se olikin kesätauolla. Lauantaina olin häissä, urkuparvella katselemassa (lue "kuokkavieraana").  Tänään olin taas aamumessussa ja kahden tunnin päästä on viimeiset oppitunnit seurakuntatalossa ja tuomasmessu sen jälkeen.

Lauantaina olin Chiron (valkoisenpaimenkoirani) kanssa koirapuistossa ennen häitä. Poika oli ihan onnessaan kun sai leikkiä yliaktiivisen isonvillakoiran kanssa. Pariin otteeseen tuli otettua yhteen, mutta tavallistahan se on. Ja sain minäkin hieman jutustella muiden koiranomistajien kanssa! Muutaman metsästäjän ja autonrassaajarouvan kanssa, mutta kuitenkin. Chiro on oppinut valtavan hyvin tule-käskyn. Sattuipa muuten ikävä kommellus; Chiro sai ripulin juuri ontumisen jälkeen  ja perjantaina koko talo haisi aivan järkyttävältä. Hapanmaitotuotteita, riisiä ja tonnikalaa peliin! Enkä pääse tänään koiran kanssa  treeneihin, riparitapaamisen vuoksi (ja tänään olisi ollut viimeinen kerta).

 
Lauantain häissä olin kuokkimassa tämmöisellä asulla (tunika käsityönä Kiinasta, legginssit ja vyö kaapin syövereistä)

Lauantain häissä olin kuokkimassa tämmöisellä asulla (tunika käsityönä Kiinasta, legginssit ja vyö kaapin syövereistä)





Päivän biisi (lataa koneellesi!)
Lc5 - Story (ft. Finnish translation in description)                  

1 kommentti: